سوالات متداول کاربران

لطفاً سوالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ، لطفاً سوال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد..

عمومی

همه سوالات عمومی
آیا داشتن تبلیغات موثر ضروری می باشد؟

البته که تبلیغات در دنیای تجارت امروزی از ارکان اساسی به حساب می‌آید. در واقع، از آنجایی که بازارها به شدت رقابتی و مشتریان با انبوهی از انتخاب‌ها مواجه هستند، تبلیغات می‌تواند به یک برند کمک کند تا صدای خود را به گوش مخاطبان برساند، مزیت‌های منحصر به فرد خود را معرفی کند و ارتباطی ماندگار با مشتریان برقرار سازد. تبلیغات اثرگذار نه تنها باعث افزایش آگاهی از محصول یا خدمتی می‌شود بلکه همچنین می‌تواند تصویری مثبت از یک برند نزد مخاطبانش بسازد و به این ترتیب، به افزایش فروش و حفظ موقعیت رقابتی بازار کمک شایانی کند. در عصر دیجیتالی امروز، تبلیغات نه تنها در فرم‌های سنتی مانند تلویزیون و چاپ مهم است، بلکه در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی نیز اهمیت دوچندانی پیدا کرده است.

زمان مورد نیاز برای طراحی یک لوگو چقدر می باشد؟

طراحی لوگو می‌تواند فرآیندی زمان‌بر باشد، زیرا نیازمند بررسی دقیق برند، مفهوم‌سازی خلاقانه، و ایجاد طرح‌های متعدد است تا به بهترین نتیجه دست یافت. این مسئله ممکن است از چند ساعت تا چند ماه به طول انجامد، بنا به پیچیدگی طرح مورد نظر و سطح تعامل بین طراح و کارفرما. به صورت کلی، یک لوگوی ساده می‌تواند در کمتر از یک هفته آماده شود، در حالی که یک علامت تجاری اختصاصی و پیچیده برای یک شرکت بزرگ ممکن است نیاز به چندین مرحله از بررسی‌های داخلی و بازخورد داشته باشد، که هر کدام می‌تواند فرآیند طراحی را طولانی‌تر کند. همچنین، انتخاب طراح یا آژانس متخصص که می‌توانند مختصات دقیق و خاص برند را درک کرده و در طرح لوگو به کار ببرند، امری است که لزوما بر جدول زمانی پروژه تأثیر می‌گذارد.

مدت زمان لازم برای تحویل سفارشات پس از ثبت سفارش چقدر می باشد؟

بسته به نوع سفارش و امور انجام گرفته و یا تعامل بین ایران برندینگ و کارفرما این مورد متغیر می باشد و نمیتوان زمان قطعی بابت تحویل سفارشات به صورت کلی در حال حاضر اعلام کرد. هنگام ثبت سفارش زمان تحویل طرح اولیه به شما اعلام خواهد شد.

با توجه به سابقه طولانی و داشتن تیم حرفه ای، تمامی سفارشات با سرعت عمل کامل و حداقل ترین زمان و بیشترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نحوه ثبت سفارش در ایران برندینگ به چه صورت می باشد؟

شما می توتانید از بخش ثبت سفارش، سفارش خود را ثبت کنید و تیم ایران برندینگ در اسرع وقت با شما وارد ارتباط خواهد شد جهت کسب اطلاعات بیشتر. و یا اینکه با مراجعه به بخش تماس با ما، با تیم ایران برندینگ تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمائید.

آیا در صورت نیاز تغییرات در امورات انجام شده انجام می گیرد؟

در تمامی موارد مانند امورات طراحی، تبلیغات، تصویر برداری و ... طرح اولیه جهت گرفتن تائیدیه برای شما ارسال خواهد شد و در صورت تائید توسط شما، نهایی می گردد. تغییرات بنا به درخواست کارفرما روی تمامی امور قابل اجرا می باشد.

تمامی فایل ها در آرشیو ایران برندینگ باقی می مانند و در صورت نیاز در هر زمانی اعمال تغییرات روی فایل های شما امکان پذیر می باشد.

آیا فایل چاپی در موارد چاپی در اختیار مشتری قرار می گیرد؟

بله. فایل مورد نیاز برای چاپ با کیفیت بالا در صورت درخواست در اختیار کارفرما قرار می گیرد. اما بنا به حفظ سیاست های برندینگ و اخلاق کاری امکان ارائه فایل لایه باز میسر نمی باشد. مگر در موارد خاص و مذاکره شده.

آیا ضمانتی برای بازدهی تبلیغات وجود دارد؟

تبلیغات و برندینگ به موارد زیادی بستگی دارد و هیچ موقع ضمانتی برای بازدهی به صورت حتمی وجود ندارد. اما با توجه به سابقه کاری و اطمینان از کیفیت کار تیم ایران برندینگ، اطمینان این وجود دارد که تمامی کارها با کیفیت بالا و رضایت شما همراه خواهد بود.

از ما بپرسید

با استفاده از فرم زیر از ما سوال کنید